Influenceru mārketings

Kas ir  influenceru mārketings ?

 

Katrs, kurš ražo vai tirgo kaut ko, ir saskāries ar jautājumu, kā padarīt savu preci populāru un panākt, lai to pērk pēc iespējas vairāk cilvēku? Cilvēku atsauksmes un rekomendācijas ir viens no visspēcīgākajiem mārketinga instrumentiem, pierāda Nielsen nesen veiktais pētījums. 83% cilvēku uzticas draugu un paziņu rekomendācijām un gandrīz 70% uzticas internetā publicētajām lietotāju atsauksmēm.

Influenceru mārketings pēc būtības ir atsauksmju kampaņas internetā. Tās tiek veidotas, iesaistot Jūsu kampaņā cilvēkus, kam tiešām patīk un interesē Jūsu produkts un ir liels paziņu loks, ar kuriem viņi varētu dalīties savos iespaidos un pieredzē par Jūsu produktu savos sociālajos tīklos un blogos.

Kā rāda pētījumi, tieši šādi savas pieredze pārstāsti, pat no cilvēkiem, kurus Jūs nepazīstat, bet par kuriem Jums ir sajūta, ka viņu pozīcijas ir neitrālas, ir ļoti spēcīgs arguments izvēlē par labu vienam vai otram zīmolam.  Neviens mākslīgi radīts materiāls nevar savā autentiskumā atsvērt reālas pieredzes pārstāstu.

Influenceru mārketings instruments, ar kura palīdzību tiek atrasti un motivēti Jūsu produkta reālie lietotāji, kurus mēs saucam par influenceriem,  kuri dalās pieredzē sociālos tīklos, stāstot gan teksta, gan bilžu, gan video veidā par savu pieredzi un izvēlētā produkta īpašībām.  PR Studio rīcībā ir lielākā datu bāze ar Latvijas labākajiem micro- influenceriem un influenceriem .

Izvēloties influenceru mārketinga veidu, jebkuram ražotājam vai tirgotājam jāsaprot, ka tas ir ne vien efektīvs līdzeklis, lai tirgotu savu preci, bet arī veids, kā uzzināt, ko par produkta kvalitāti un funkcionalitāti domā tā lietotāji. Šis ir godīgākais veids, kā komunicēt ar savu auditoriju, un pieredze rāda, ka godīgums vienmēr tiek apbalvots.