PAKALPOJUMI

 

Mikro-influenceru izvēle 

Influenceru kampaņas

Influenceru atgriezeniskā saite produktu testos

Kvalitātes monitorings

1111-_Copy (1) aaaaa kkkkkkkkk jjjj

Mikro-influenceru izvēle 

Godīgas un patiesas atsauksmes ir liela vērtība zīmolam un rada uzticamību patērētājam. Strādājot ar mikro-influenceriem, mēs izvēlamies zīmolam atbilstošākos vēstnešus, kuri tiek iesaistīti produktu testos. Mikro-influenceru mārketinga kampaņās zīmola vēstneši dalās ar savu patieso viedokli publiski, rakstot atsauksmes sociālajos tīklos, blogos, un dalās iespaidos ar sev tuvajiem. Mikro-influenceris stāsta par produkta plusiem un mīnusiem, līdz ar ko viņa sekotāji iegūst patiesu viedokli no reālas pieredzes un ātrāk spēj izvērtēt produkta kvalitāti. Mūsu izvēlētie mikro-influenceri pārzina un ievēro zīmola vēstnešu ētikas kodeksu, tieši tāpēc esam droši, ka zīmolu vēstneši sniedz patiesas, godīgas un uz pieredzi  balstītas atsauksmes. Veidojot mikro-influenceru mārketinga kampaņas, pastāv dažādi modeļi, un mēs izvēlamies katram  zīmolam atbilstošāko. Mums ir lielākā influenceru datu bāze Baltijā, kā arī lielākā pieredze gan Latvijā, gan Baltijā, veidojot mikro-influenceru mārketinga kampaņas.

Influenceru kampaņas

Influenceru un blogeru iesaiste palīdzēs Jūsu produktam kļūt atpazīstamam un sabiedrībā pieprasītam. Mūsdienās sabiedrība ļoti iemīļojusi sekot dažādu blogeru un influenceru ikdienai, klausīties viņu viedokļos vai sekot padomiem. Cilvēkiem, kuri seko influenceriem un blogeriem, interesē, ko šie viedokļu ietekmētāji lieto ikdienā un ko iesaka saviem sekotājiem. Influenceriem ir gandrīz tikpat liela ietekme uz cilvēku kā draugiem, paziņām vai vienaudžiem. Influenceris var kļūt par lielisku zīmola vēstnesi un piesaistīt produktam jaunus klientus. Nevar aizmirst, ka influencerim jābūt zinošam un pietiekoši pazīstamam ar produktu, lai spētu atbildēt uz patērētāju vai potenciālo patērētāju jautājumiem. Bieži vien sadarbība izveidojas tik laba, ka sadarbība ar influenceri vai blogeri kļūst ilgstoša un tas potenciālajam klientam rada vēl lielāku pārliecību, ka produkts ir uzticams. Mums ir izveidojusies laba un ilgstoša sadarbība ar influenceriem un blogeriem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Influenceri un blogeri, ar kuriem mēs sadarbojamies, ir zinoši savā jomā un rada tādu saturu, kurš patērētājam ļauj uzticēties gan produktam, gan influencerim vai blogerim. Ar katru influenceri sadarbība tiek veidota individuāli, lai tā būtu ar radošu pieeju un kampaņa būtu interesanta sabiedrībai.

Influenceru atgriezeniskā saite produktu testos

Uzzinot, ko par Jūsu produktu domā tā potenciālais lietotājs, ir lieliska iespēja pilnveidot produkta kvalitāti un komunikācijas veidu. Produktu testi ir lielisks veids, kā uzzināt Jūsu klientu domas par preci vai zīmolu. Influenceris izmēģina produktu un dalās ar to, kas viņam šajā produktā patīk, kā arī, ko viņš vēlētos šajā produktā uzlabot. Uzzinot klienta viedokli un pieredzi ar produktu, Jūs varat labāk izprast, kā labāk produktu pārdot, kā pilnveidot produkta mārketingu un preces kvalitātes rādītājus. Jārēķinās, ka atbildes var būt ļoti atšķirīgas un pārsteidzošas, jo zīmolu un produktu vēstneši ļoti atbildīgi vērtē ikvienu produktu un savu viedokli sniedz pārdomāti un patiesi. Tomēr mikro-influenceri var ieteikt dažādus uzlabojumus, kas var sniegt panākumus.

Kvalitātes monitorings 

Influenceru kvalitātes monitorings mums ir ļoti svarīgs, lai spētu saprast, vai konkrētais cilvēks, influenceris, blogeris vai viedokļu līderis atbilst kampaņas nosacījumiem. Veicot kvalitātes monitoringu, ļoti svarīgi ir saprast, vai šī persona spēs radīt tādu saturu, kādu pieprasa produkts vai zīmols. Vizuālo materiālu kvalitātei ir jābūt tādai, lai tie spētu uzrunāt potenciālo klientu. Pirms uzsākt sadarbību, mēs veicam kvalitātes monitoringu, kura ietvaros izanalizējam influencera vai blogera sociālo tīklu saturu, profila kvalitāti, komentāru kvalitāti un sekotāju skaitu. Ļoti svarīgi arī ir pievērst uzmanību tam, vai šie sekotāji ir reāli un īsti cilvēki, kuriem interesē konkrētā cilvēka radītais saturs. Veicot kvalitātes monitoringu, jāņem vērā arī engagement jeb iesaiste – konkrētās publikācijas komentāru skaits un like nospiesto pogu skaits. Šo visu aplūkojot un izvērtējot, mēs varam saprast, vai šis cilvēks mums derēs kā zīmola vai produkta vēstnesis.