KOMANDA

Toms_Web

 

Toms Briedis – valdes priekšsēdētājs

Savu karjeru sācis kā žurnālists, bet nu jau piecus gadus Toms strādā sabiedrisko attiecību jomā. Toms viens no pirmajiem Latvijā sāka veidot sociālo mediju kampaņas, un laika gaitā iegūtās zināšanas ļāva viņam saredzēt jaunu nišu komunikācijās – vajadzību pēc īstām, patiesām cilvēku atsauksmēm sociālajos tīklos. Jau vairāk nekā trīs gadus Toms specializējas WOMM jeb word of mouth mārketinga kampaņās. Patiesa atsauksme par produktu ir daudzreiz iedarbīgāka par apmaksātu reklāmu. Mārketingā vislielākā vērtība ir lojāli zīmolu vēstneši, tāpēc esam izveidojuši lielāko zīmolu vēstnešu datu bāzi Latvijā, ar vairāk nekā 5000 vēstnešu. Mūsu klientu lokā ir Colgate, Philips, TomTom, Silvanols u.c.

 

DSC_0004

Alīna Rence – radošā direktore

Alīnai ir vairāk nekā desmit gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā, taču pēdējos trīs gadus Alīna ir specializējusies darbā ar zīmolu vēstnešiem, blogeriem un slavenībām, veidojot produktu kampaņas.

Alīnas pēdējo gadu klientu vidū bijuši tādi zīmoli kā Philips, Silvanols, TomTom, Colgate un citi. Katram produktam tiek izveidota individuāla kampaņa un atlasīti vispiemērotākie zīmolu vēstneši, kuru patiesās atsauksmes sociālajos medijos, produktu web lapās, blogos, intervijās nodrošina mūsu klientu produktiem panākumus pircēju vidū.