PORTFOLIO

 MŪSU KOMANDAS ĪSTENOTIE PROJEKTI LATVIJĀ UN BALTIJĀ

Philips ProMix rokas blenderis

 

Picture2

Vasaras un rudens sezonā pieejami dažādi dārza labumi, kas ne tikai ir gardi, bet arī veselīgi. Philips piedāvā rokas blenderi, ar kuru iespējams gandrīz viss – gardi kokteiļi no jebkādām sastāvdaļām, tas palīdzēs saputot un iegūt vēlamo konsistenci jebkādiem ēdieniem, kā arī Philips ProMix rokas blenderis piedāvā uzgali, kas ļauj dažādus produktus sagriezt spirāļveidā un rezultāta ir iespēja ēdienu pagatavot daudz interesantāk kā ierasts un vienam produktam parādās vairāki pielietojumi. Philips ProMix kopā piedāvā 4 piederumus – putotāju, XL smalcinātāju, 500 ml ceļojuma krūku un spirāļgriezēju. Rokas blenderis ir īpaši ērts, jo to var mazgāt trauku mazgājamā mašīnā, viegli pārvadāt līdzi un ir lielisks ikdienas palīgs virtuvē.

Picture1 Picture4  Picture5

WOMstar šim projektam rūpīgi izvēlējās 5 vēstneses, kuras dalījās ar iespaidiem un pieredzi kopā ar Philips ProMix rokas blenderi. Visas kā viena atzīst, ka Philips ProMix rokas blenderis ir ērts, daudzfunkcionāls un viegls palīgs virtuvē un ēdienu gatavošanā. Viena no vēstnesēm bija īpaši aktīva šajā kampaņā un izmēģināja gatavot dažādus ēdienus, kas lieliski parādīja to, cik blenderis ir daudzfunkcionāls. Ar Philips ProMix blenderi iespējams pagatavot saldējumu, nūdeles, kulinārijas izstrādājumus un dažādus sāļos ēdienus. Respektīvi, ar vienu blenderi ir iespēja pagatavot ļoti daudz un dažādus ēdienus. Vēstneses savus iespaidus sniedza 6 nedēļu garumā un visas atzīst, ka Philips ProMix rokas blenderim uzticas un zina, ka tas nepievils.

#womstar #womstarlv #philips #philipspeomix

Picture9 Picture8 Picture6 Picture7

 

Philips Lumea Prestige fotoepilators 

Atbrīvoties no matiņiem mājas apstākļos jebkurā ķermeņa zonā? Tas ir iespējams un, vasarai tuvojoties, katra sieviete priecātos par Philips Lumea Prestige fotoepilatoru – tas ir risinājums ilgstoši gludai ādai bez matiņiem. Šis fotoepilators samazina matu daudzumu līdz pat 92%, tāds rezultāts redzams jau pēc 4 procedūrām, kuras veiktas ar 2 nedēļu intervālu. Philips Lumea Prestige fotoepilators ir ierīce, kuru ir pavisam viegli lietot, komplektā ietilpst vairāki piederumi visām ķermeņa zonām. Ar Philips Lumea Prestige fotoepilatoru epilācija notiek saudzīgi, pateicoties saudzīgajiem gaismu impulsiem – tas novērš matiņu ataugšanu no matiņa saknes.

Picture3 Picture1

Tieši tāpēc WOMstar izvēlējās šim projektam 5 vēstneses, kuras bija gatavas testēt Philips Lumea Prestige fotoepilatoru, dalīties ar iespaidiem un rezultātiem. Vēstneses dalījās ar skaistām bildēm un atsauksmēm gan Instagram kontos, gan savos blogos. Visas vēstneses atzina, ka šis process ir ne tikai rezultatīvs, bet arī visai interesants. Tas ir brīdis, kurā sieviete var veltīt laiku sev, parūpējoties par sevi un iegūstot gludu ādu. Vēstnesēm šķita interesanti, ka katrai ķermeņa zonai ir savs uzgalis, un katrs no tiem lieliska pilda savu funkciju. Vēstneses iespaidus par Philips Lumea Prestige fotoepilatoru sniedza pēc apmēram 4 nedēļu lietošanas, jo tieši tad var pamanīt pirmo rezultātu. Vēstneses ļoti novērtēja iespēju testēt Philips Lumea Prestige fotoepilatoru un visas atzīst, ka šis fotoepilators  ir lielisks palīgs sievietes ikdienā.

#womstar #womstarlv #philips #philipslumea

Picture6  Picture7

Picture2 Picture8 Picture5

 

Philips Moisture Protect sērijas produkti 

Katras sievietes lielākā rota ir viņas mati. Ikviena sieviete jūtas pārliecināta un brīvāka, ja viņas matu sakārtojums ir tieši tāds, kā viņa ir vēlējusies. Mati un to sakārtojums ir ikdienišķs akcents sievietes tēlam. Tieši tāpēc Philips ir laidis klajā sēriju Moisture Protect ar trim lieliskām matu kopšanas ierīcēm.

Šoreiz šis WOMstar projekts norisinājās divas reizes un katru no reizēm izvēlējāmies 5 vēstneses. Katra no vēstnesēm testēja Philips Moisture Protect matu fēnu, matu taisnotāju un matu cirtotāju. Vēstnesēm bija iespēja izveidot jebkādu matu sakārtojumu, testējot šos produktus. Katram no šiem produktiem ir savas priekšrocības, kas sniedz tieši to, kas matiem nepieciešams un rezultāts ir lielisks. Philips Moisture Protect matu fēnam ir 6 ātruma un karstuma līmeņi, kas ļauj kontrolēt matu žāvēšanas darbību. Infrasarkano staru sensors nepārtraukti mēra matu žāvēšanai nepieciešamo optimālo temperatūru. Savukārt Philips Moisture Protect matu taisnotājs sniedz daudz ātrāku matu taisnošanu, pateicoties titāna plāksnēm, kuras saglabā matu mitruma līmeni un katru sekundi 30 reizes mēra matu temperatūru, neļaujot tai pārsniegt optimālo. Tomēr, ja labāk izvēlies cirtotus matus, tad Philips Moisture Protect matu cirtotājs ir izcils variants. Tam ir 27 dažādās ieveidošanas opcijas, sākot ar vieglām līdz pat stingrām matu cirtām. Arī šis produkts pielāgo optimālo temperatūru un nezaudē matu mitruma līmeni.

Picture2 Picture3 Picture4

Kopā visus trīs produktus testēja 10 vēstneses un visas bija ļoti apmierinātas. Vēstneses ļoti novērtēja arī produktu skaisto un vieglo dizainu, kurš tikai vēl vairāk radīja pozitīvu iespaidu. Daļa vēstneses arī pēc kampaņas vēlējās iegādāties un turpināt lietot šo produktu sēriju. Vēstneses iesaka šos produktus arī citām sievietēm, kuras vēlas ātru, drošu un kopjošu rezultātu, sākot ar matu žāvēšanu un turpinot ar ieveidošanu.

#womstar #womstarlv #philips #philipsmoistureprotect

Picture5 Picture1 Picture2 Picture6

 

Philips Sonicare Diamond Clean Smart elektriskā zobu birste 

Skaists smaids ir ļoti svarīga cilvēka ārēja tēla daļa. Ir pierādīts, ka cilvēki ar skaistu un veselu smaidu, ir pašpārliecinātāki par sevi un veiksmīgāki komunikācijā ar citiem cilvēkiem.

Piedaloties Starptautiskajā Mutes Veselības dienā, kas notiek ik gadu 20. martā, pārliecinājāmies, ka Philips Sonicare Diamond Clean Smart elektriskā zobu birste spēj pārliecināt tās lietotājus par produkta kvalitāti. Šoreiz kampaņā izvēlējāmies 16 sabiedrībā zināmas vēstneses no visām Baltijas valstīm, kuras testēja Philips Sonicare Diamond Clean Smart zobu birsti un sniedza godīgas atsauksmes par to gan savos sociālajos tīklos, gan blogos un veidoja arī video. Šī zobu birste ir īpaša ar to, ka tā spēj noņemt līdz pat 10 reizēm vairāk aplikuma un smaganas kļūst līdz pat 7 reizēm veselīgākas 2 nedēļu laikā. Philps Sonicare Diamond Clean Smart zobu birste ir ļoti gudra, jo, nomainot uzgali, tā spēj uzreiz uzstādīt optimālos iestatījumus, lai tīrīšana būtu saudzīga un pareiza. Zobu birsti ir iespējams savienot ar aplikāciju viedtālrunī, kas palīdz kontrolēt zobu tīrīšanas procesu. Tā brīdina, ja tīrīšanas stiprums un intensitāte pārsniedz optimālo, kā arī palīdz samazināt beršanas intensitāti.

Picture3Picture4Picture1

Visas vēstneses saņēma Philips Sonicare Diamond Clean Smart zobu birsti, kurai līdzi nāca papildus 3 uzgaļi. Tie nodrošina kārtīgu zobu un mutes higiēnas ievērošanu. Visas vēstneses ir pārsteigtas par zobu birstes funkcijām un lieliski paveikto darbu. Daļa no vēstnesēm līdz šim bija skeptiskas pret elektriskajām zobu birstēm, bet pēc Philips Sonicare Diamond Clean Smart pamēģināšanas vairs nevēlas atgriezties pie parastās zobu birstes. Visas kā viena atzīst, ka pēc šīs zobu birstes lietošanas sajūtas ir kā pēc zobu higiēnista apmeklējuma. Philips Sonicare Diamond Clean Smart zobu birste spēj pārsteigt cilvēkus un radīt skaistu smaidu!

#womstar #womstarlv #philips  #sonicarediamondclean

Picture5 Picture6

Picture7 Picture8

Philips Speed Pro Max Aqua putekļsūcējs

Uzkopjot grīdu, tas vienmēr aizņem daudz laika, jo no sākuma ir jāsavāc putekļi, kā arī ir dažādi grīdas segumi, kuri atšķirīgi jākopj un pēc tam vēl grīdas mazgāšana. Tomēr kā būtu, ja ar vienu ierīci varētu iztīrīt visus grīdas segumus, kā arī vienlaicīgi darbotos mazgāšanas funkcija? Tas viss ir iespējams ar bezvadu Philips SpeedPro Max Aqua putekļsūcēju. Tas ātri un efektīvi uzkopj grīdu, jo tā inovatīvais 360 grādu sūkšanas uzgalis savāc netīrumus no visām pusēm.

Šim projektam WOMstar izvēlējāmies 5 vēstneses, kuras testēja SpeedPro putekļsūcēju un dalījās savā pieredzē.  Vēstneses aktīvi dalījās ar iespaidiem par putekļsūcēju, jo tā funkciju iespējas ir ļoti plašas. Visas vēstneses atzīst, ka tas ietaupa laiku mājas uzkopšanā un tā funkcijas darbojas lieliski.  Jāsaka, ka vēstneses pat “iemīlējās” tik ļoti, ka putekļsūcējs kļuva par jauno mājas uzkopšanas palīgu arī pēc projekta. Kopumā vēstnešu pieredze ar šo produktu ir bijusi pozitīva un ļoti produktīva, jo ierīce ir daudzfunkcionāla un pamatīgi ietaupa laiku. Vēstneses iesaka šo ierīci pamēģināt arī citiem, kuri laikietilpīgai mājas uzkopšanas vēlas teikt “nē”. #womstar #womstarlv #speedpromaxaqua #philips

ddrr

 fff   aa

Philips Latte Go kafijas automāts 

Philips LatteGo ir jaunākais un ekskluzīvākais kafijas automāts, kas ļauj baudīt izcilu kafiju, neizejot no mājas.  No rītiem Espresso, pusdienlaikā zīdaina Latte un vakarā kakao? Ar jauno Latte Go automātu no Philips tas ir iespējams. Bieži vien agros rītos roka sniedzas pēc stipras Espresso tasītes vai tieši pēc garas darba dienas – zīdaina Latte Macchiato.

Jaunajā WOMstar projektā izvēlējāmies vienu vēstnesi, kura mēnesi testēja Philips LatteGo kafijas automātu. Vēstnese bija pateicīga, priecīga un pārsteigta par kafijas automāta plašo funkciju pieejamību. Par kafijas automāta tīrīšanu var sākt domāt tikai pēc 5000 kafijas tasītes un tas pateicoties AquaClean ūdens filtram. Tīrīšanu atvieglo arī pilnībā izņemamā tīrīšanas sistēma. Kafijas tasītei vienmēr būs zīdainas putas, kuras rada ātrākā piena sistēma. Šis kafijas automāts spēj radīt svaigu kafiju, kā rezultātā “kafijas laiks” kļūst par bagātinošiem mirkļiem. Vēstnese, kura testēja automātu, atzīst, ka automāts ir ļoti daudzfunkcionāls – katrs ģimenes loceklis var izvēlēties sev tīkamāko kafijas veidu un bērni var malkot kakao, pateicoties piena sistēmai. #womstar #womstarlv #Lattego #philips 

lattegolattego1 lattego2

Nivea Repair & Targeted Care 

NIVEA Repair & Targeted Care matu kopšanas līnijas pamatā ir viedā tehnoloģija KERADETECT™, kas, nepadarot matus smagus, atjaunos un stiprinās to struktūru visā to garumā tieši bojātajās vietās, lai mati būtu skaisti, spēcīgi un spīdīgi. Šim WomStar projektam mēs izvēlējāmies 15 vēstneses un 5 skaistuma blogeres, kas izmēģināja NIVEA Repair & Targeted Care šampūnu un kondicionieri, un dalījās ar savu pieredzi savos sociālajos tīklos un blogos. Kampaņas noslēgumā visi projekta vēstneši aizpildīja anketas, atklāti daloties ar savām izjūtām par jaunajiem NIVEA Repair & Targeted Care produktiem. Kopējais vēstnešu vērtējums bija, ka šie ir ļoti labi budžeta kategorijas produkti, kas matus pēc mazgāšanas padara vieglus, maigus, mitrinātus, viegli izķemmējamus, mirdzošus. Tomēr svarīgākā atziņa ir, ka vairums vēstnešu ieteiktu šos produktus izmēģināt arī saviem draugiem vai paziņām. #womstar #womstarlv #NIVEA

 

Final_kolazaHC bilde 2

HC bilde 3HC bilde

PHILIPS ģimeņu konkurss

Produktu testēšana ar odziņu, tāds bija WomStar projekts “Philips ģimeņu konkurss”, kurā piedalījās trīs sabiedrībā zināmu personu – Armanda Simsona, Signes Meirānes un Katrīnas Puriņas – Libertes, ģimenes. Galvenais ģimeņu uzdevums bija veidot interesantus un radošus mājas palīgu testa aprakstus savos sociālajos medijos. Testa noslēgumā sociālajos kontā Facebook notika balsošana par labāko testa foto, kas noteica, kura ģimene savā īpašumā paturēja visus testējamos produktus. Produktu testus var meklēt sociālajos tīklos ar tēmturiem #philips #womstarlv #womstar #philipsgimene #philipsģimene.

Meirāne wom (2) Puriņa wom Puriņa wom2 simsons

 

TomTom BANDIT ACTION kamera

Zīmola vēstnešu kampaņa Baltijā. Testē labākie extreme sportisti Baltijā.

TomTom bandit Action kamera radīta ar mērķi ļaut ātri un ērti iemūžināt jūsu aktivitātes, sportošanu, brīvā laika pavadīšanu un ar mobilās aplikācijas palīdzību vien dažu sekunžu laikā izveidot video, ar ko dalīties sociālajos tīklos. Mēs izvēlējāmies talantīgākos extreme sportistus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā un uzaicinājām viņus kļūt par TomTom bandit Action kameras zīmola vēstnešiem. Tieši extreme sportisti vislabāk var novērtēt kameras ērtumu un izturību. Kampaņas laikā tika safilmēti aizraujoši video un ievietoti sportistu personīgajos kontos ar tēmturi: #‎TomTomBandit ‪#‎Womstar ‪#‎Action. Lieki piebilst, ka šie video ieguva plašu viral publicitāti sociālajos tīklos.

 

 PHILIPS lokveidis WOMM kampaņa

Vineta_FB_13122015 (3)Arina_Inst_07122015

Philips ProCare Auto Curler burvība slēpjas tajā, ka tas automātiski izveido nemainīgi izcilas lokas. Mēs izvēlējāmies piecas Latvijā zināmas blogeres un piecas aktīvas sociālo tīklu lietotājas un piedāvājām viņām izmēģināt inovatīvo Philips ProCare Auto Curler jeb automātisko lokveidi. Kampaņas laikā meitenes eksperimentēja, veidojot frizūras un aprakstot savu pieredzi mikroblogos un sociālajos tīklos. Kampaņa radīja reālu buzz sociālajos tīklos, sievietes uzdeva jautājumus un dalījās iespaidos par jauno produktu. Rezultātā ir daudz patiesu atsauksmju par produktu, un viena no biežāk minētājām tēzēm, ko rakstīja meitenes, kas izmēģināja Philips lokveidi bija sekojoša: “baidos, ka man būs radusies atkarība no šī produkta”. Jā, ir lietas, kas spēj mainīt mūsu dzīvi, un mēs vēlamies par tām pastāstīt citiem.

 

SILVANOLS .Venolux gels no DabaDziede.lv

SandraRence_FB_07112015IlzeLimanane_FB_22112015      

Nogurušas kājas ceļojuma laikā, pēc garas darba dienas vai fiziskas slodzes, šī problēma zināma ikvienam.  Latvijas zaļās farmācijas uzņēmums Silvanols radījis Venolux gēlu nogurušām kājām, kas palīdz atgūt labsajūtu un ir ērti lietojams. Mēs izvēlējāmies 50 vēstnešus, kas vēlējās izmēģināt šo produktu un dalīties savos iespaidos ar citiem. Vēstneši iesaistījās Silvanols projektā dabadziede.lv , uzdodot jautājumus veselības ekspertiem. Turklāt kampaņas laikā visi vēstneši aizpildīja aptaujas anketas, sniedzot savu vērtējumu par produktu. Patiesas atsauksmes par produktu un drauga ieteikums draugam ir labākā reklāma.

 

COLGATE zobu pastas WOMM kampaņa

Lana Rozenberga Twitter - CopyAnnija Apsīte

 

Cukurskābes ir galvenais cēlonis kariesam, tāpēc svarīgi ir pasargāt zobus no to veidošanās. Colgate uzsāka kampaņu, izglītojot cilvēkus par cukurskābēm un aicinot piedalīties jaunās zobu pastas Colgate® Maximum Cavity Protection izmēģinājumam. Mēs īpaši aicinājām kampaņā piedalīties ģimenes ar bērniem, jo pareiza zobu tīrīšana ir jāsāk jau no bērnības. Ikviens kampaņas vēstnesis saņēma 2 Colgate® Maximum Cavity Protection Fresh Mint zobu pastas, kā arī Colgate® Maximum Cavity Protection Junior zobu pastu un Colgate® Maximum Cavity Protection zobu suku. Kampaņas laikā vēstneši dalījās ar saviem iespaidiem sociālajos tīklos, un daži pat atzinās, ka kampaņas laikā ir mainījuši savas domas par labu Colgate zobu pastai.

 

PURINA ONE zīmola vēstnešu kampaņa

ar kaķenīti Odriju un viņas saimnieci Žaklīnu Cinovsku

Purina1Guna Megne- Sirmā4

 

Pareiza kaķa barošana nozīmē rūpes par sava mīluļa veselību. Tomēr, cik daudz mēs patiesībā zinām par pareizu kaķa barošanu? Purina One nolēma izglītot kaķu saimniekus Latvijā, piedāvājot tiem piedalīties 3 nedēļu izaicinājumā.  Mūsu izvēlētie zīmolu vēstneši saņēma no Purina ONE izmēģinājuma komplektu Adult vai SterilCat barību 3 nedēļām, kā arī uzdevumu novērot, kā mainās kaķa uzvedība šo 3 nedēļu laikā. Kampaņas laikā izveidojām īpašu sadaļu FB, kur pieredzējis veterinārārsts atbildēja uz jautājumiem par kaķu veselību. Savukārt mūsu kampaņas zvaigznes Žaklīna Cinovska ar savu kaķenīti Odriju kļuva par šīs kampaņas publisko seju, uzrunājot visus Latvijas kaķu mīļus būt atbildīgiem pret saviem mīluļiem un izvēlēties tiem piemērotāko barību.

 

 Hennessy kokteiļu zīmolu vēstnešu kampaņa

 

19. gadsimtā, kad konjaks bija viens no izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem, ASV to bieži izmantoja kokteiļos. 1862. gadā Džerijs Tomass izveidoja bārmeņu rokasgrāmatu, kas pamatā iekļāva konjaka un brendija kokteiļus.

Vēlāk, kad konjaka klātbūtne kokteiļos kļuva pārāk dārga, to aizstāja citi alkoholiskie dzērieni, piemēram, degvīns, rums, viskijs, burbons. Pēdējās pāris desmitgadēs konjaka kokteiļi lēnām atgūst savu sākotnējo popularitāti pasaulē. Arī Latvijā bija pienācis laiks mainīt iesīkstējušos stereotipus par konjaku, tāpēc rūpīgi izvēlējāmies zīmola vēstnešus un rīkojām Hennessy kokteiļu iepazīšanas kampaņu. Vēstneši tika izglītoti gan par konjaka vēsturi, gan arī degustēja Hennessy kokteiļus, gatavojot tos pēc īpašām receptēm. Un, protams, ar savu pieredzi vēstneši dalījās savos sociālajos tīklos, blogos, kā arī ieteica pamēģināt šos kokteiļus draugiem.

Garage Hard Lemonade WOMM kampaņa 

Aldara ražotais dzēriens Garage Hard Lemonade ceļu pie saviem klientiem atrada, izmantojot WOMM jeb word of marketing kampaņu. Mēs atlasījām precīzu mērķa auditoriju, kurai dzēriens visvairāk ir piemērots, un uzaicinājām zīmola vēstnešus piedalīties Aldara jaunā dzēriena izmēģinājumā. Izvēlētie jaunieši varēja sarīkot nelielu ballīti un padalīties ar Garage Hard Lemonade ar draugiem. Rezultātā ziņa par jauno dzērienu sasniedza auditoriju gan caur sociālajiem tīkliem, gan no draugu ieteikumiem. Zīmolu vēstneši ar savu pieredzi dalījās savos sociālo mediju kontos, un kas gan var būt labāka reklāma par “drauga ieteikumu draugam”!

 

Vairāk Saules ravioli “buzz” kampaņa

Vairāk Saules ražotie debešķīgie ravioli bija viena no pirmajām WOMM kampaņām Latvijā. Mūsu uzdevums bija iepazīstināt patērētājus ar ravioli, iemācīt tos pareizi gatavot un, protams, reklamēt tieši Vairāk Saules ražojumu. Mēs piedāvājām saviem vēstnešiem pieteikties un būt pirmajiem, kuri nogaršos Vairāk Saules ravioli un uzrakstīs komentārus sociālajos tīkos vai uzfilmēs video, kā viņiem patika degustētie ravioli. Šī bija ļoti sirsnīga kampaņa, jo sagādāja prieku gan vēstnešiem un viņu draugiem, gan arī ražotājam, jo produkcija ieguva atpazīstamību pie potenciālajiem klientiem. Kampaņu papildinājām ar slavenību iesaisti, kas piedalījās produkcijas degustēšanā un dalījās ar savu pieredzi žurnālos Kas Jauns, Otkrito, 100 padomi un Ieva.