Kā darbojas mikro-influenceri ?

Mikro-influenceri ir visvērtīgākā reklāma produktam

 

Mikroinfluenceri ir cilvēki, kuru viedoklī ieklausās citi. Viņi ir aktīvi un nebaidās izteikt savu viedokli publiski, gluži pretēji, viņiem patīk būt pirmajiem, kas izmēģina kaut ko jaunu. Ir pierādīts, ka katrā sabiedrībā ir 10% cilvēku, kas ietekmē pārējo 90% domas. Mēs strādājam tieši ar šiem 10%. Esam izveidojuši datu bāzi ar Latvijas aktīvākajiem mikro-influenceriem. Infleunceri saņem produktus testam, iepazīstas ar šo produktu un vēlāk dalās ar savu viedokli publiski.

 

Būt influencerim– tas ir gods. Influenceria galvenais uzdevums ir nodot savu viedokli citiem. Labs influenceris vienmēr uzklausīs arī citu viedokli un atbildēs uz jautājumiem. Influenceris ir tāds, kurš dalās ar savu viedokli, bet neuzspiež to citiem. Labs influenceris ir atklāts un godīgs.

Godīgums. Cilvēki ir gudri un viegli saprot, kad viņiem sniedz nepatiesu informāciju. Influenceri neriskēs bojāt savu reputāciju, melojot vai stāstot nepatiesību. Cilvēkus interesē  influenceri, viņiem uzticas un viņu ieteikumiem seko pārējie.

Ietekme. Influencera viedoklim ir liels spēks, bet cienīts tiek vienīgi godīga un zinoša cilvēka viedoklis. Tāpēc influenceri, izmēģinot produktus, vispirms rūpīgi ar tiem iepazīstas, pirms dalās ar savu viedokli par to.

Influenceris, nevis pārdevējs. Mūsu influenceri nav pārdošanas aģenti, tāpēc cilvēki uzticas viņu viedoklim. Tikai atklāti daloties ar savu pieredzi par konkrētiem produktiem vai pakalpojumiem, influenceri iegūst uzticēšanos un cieņu.